در چه مرحله باید با یک بیمار نارسایی کلیه با توجه به پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در چه مرحله باید با یک بیمار نارسایی کلیه با توجه به پیوند کلیه

در چه مرحله باید یک بیمار نارسایی کلیوی پیوند کلیه داده می شود؟ معمولا، زمانی که مردم به ارومیه می گیرند، که مرحله نهایی بیماری کلیه است، پزشکان دیالیز یا پیوند کلیه به آنها توصیه خواهد شد. اما همه مردم مناسب برای پیوند هستند، در کنار اجازه دهید ما به برخی از جزئیات در مورد آن.

پیوند کلیه عملیات است که جایگزین کلیه شکست خورده با کلیه کار از شخص دیگری، به نام اهدا کننده است. از آنجا که از کمبود کلیه اهدا کننده، تنها درصد کمی از مردم که نیاز به یک پیوند در واقع کلیه در هر سال دریافت، صبر برای کلیه جدید می تواند سال ها طول بکشد. علاوه بر این، نه همه بیماران مناسب برای دریافت پیوند کلیه هستند، بیمارانی که عفونت های شدید و یا قلب، بیماری های ریوی توصیه به انجام این عملیات. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما مناسب برای آن هستند یا نه، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت، آنها می توانند به شما راهنمایی حرفه ای را.

پیوند کلیه به عنوان یکی از موثرترین درمان در حل مشکل کلیه، می تواند بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کمک کند و یا بیماران ارومیه جلوگیری و یا می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر، و برخی از بیمارانی که پیوند کلیه دریافت می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند. اما همانطور که در بالا ذکر شد، آن است که مناسب برای تمام مردم نیست، بنابراین برای این بخش از مردم توصیه می کنیم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی، می تواند کمک به حل مشکل کلیه توسط بهبود عملکرد کلیه است.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: